formy kodowania- nazewnictwo
Programiści Javy nie potrzebują kodowania typów. Obiekty są silnie typowane, a środowiska są tak zaawansowane, że wykrywają błąd, na długo przed tym, jak uruchomić kombinację . Tak więc obecnie HN i inne formy kodowania typów są po prostu przeszkodami. Utrudniają one zmianę nazwy lub typu zmiennej, funkcji lub klasy, utrudniają czytanie kodu. I stwarzają możliwość,… Czytaj dalej »Java
Spring w Akcji 1.8
2.3 Java Podstawy, Klasa Abstrakcyjne, dziedziczenie ciąg dalszy, rzutowanie
Spring w Akcji 1.6
2.3 Java Podstawy, Klasa Abstrakcyjne, dziedziczenie ciąg dalszy, rzutowanie
Klasy
Gdy stworzysz ( i oczywiście przetestujesz) klasy, powinieneś stworzyć jednostkę kodu, która jest użyteczna. Ciekawostką jest to, że wraz z doświadczeniem i zdobytą wiedzą, naprawdę jesteś w stanie stworzyć projekty „wielokrotnego użytku”. Czyli ponownie wykorzystać napisany przez siebie kod lub jego wycinek. To ogromna zaleta programowania obiektowego. Ponowne wykorzystanie klasy Najprościej ponownie wykorzystać klasę, gdy… Czytaj dalej »Java
Informacja-dezinformacja
Należy uważać na używanie nazw, które różnią się w niewielkim stopniu. Ile czasu potrzeba, aby zauważyć subtelną różnicę między XYZControllerForEfficientHandlingOfStrings w jednym module i gdzieś nieco bardziej odległym, XYZControllerForEfficientStorageOfStrings? Słowa mają podobne znaczenie. Pisanie podobnych pojęć w podobny sposób to informacja. Używanie niespójnych pisowni to dezinformacja. W nowoczesnych środowiskach cieszymy się automatycznym uzupełnianiem kodu. My… Czytaj dalej »Java
Spring w Akcji 1.7
2.3 Java Podstawy, Klasa Abstrakcyjne, dziedziczenie ciąg dalszy, rzutowanie
obiekt w programowaniu
Obiekt jako dostawca usług Programowanie-> obiekt -> dostawa usług Aby stworzyć powyżej opisany obieg, programista musi skupić swoją uwagę na tworzeniu zestawu obiektów. Czasami wystarczy zlokalizować obiekt już istniejący bibliotece. To właśnie gotowe zestawy obiektów pomogą w tworzeniu produktu dla klienta. Tworzenie obiektów Pytania, które należy sobie zadać tworząc obiekt: Dzięki tym pytaniom, rozłożysz problem… Czytaj dalej »Java
PROGRAMOWANIE OBIEKTOWE
Programowanie obiektowe (lub inaczej- zorientowane obiektowo) jest coraz bardziej rozpowszechniane. Programista posługuje się tzw. obiektami. Czym są obiekty, do czego służą oraz główne założenia programowania obiektowego znajdziesz poniżej. Rozwój pojęcia abstrakcji Każdy język programowania oparty jest o abstrakcje. Zadaniem programisty jest określenie zależności pomiędzy poszczególnymi składowymi. Zahacza to o pojęcie mapowania i całą otoczkę utrzymania… Czytaj dalej »Java
1.3 Java Podstawy, Java Hibernate
Java Podstawy, Java Hibernate, jak mapować encję, jak mapować ID, jak stworzyć pierwsze mapowanie w hibernate ...
Spring w Akcji 1.5
2.3 Java Podstawy, Klasa Abstrakcyjne, dziedziczenie ciąg dalszy, rzutowanie
Spring w Akcji 1.4
2.3 Java Podstawy, Klasa Abstrakcyjne, dziedziczenie ciąg dalszy, rzutowanie
Sieć jako gigantyczny serwer / java sieć
Sieć Java Sieć java to właściwie gigantyczny systemem klient/serwer. Wszystkie serwery i klienci współistniejące w jednej sieci na raz. Nie musisz wiedzieć o tym, ponieważ wszystko, na czym Ci zależy, to łączenie się i interakcja z jednym serwerem w tym samym czasie(nawet jeśli możesz skakać po całym świecie w poszukiwaniu właściwego serwera). Początkowo był to… Czytaj dalej »Java